menusearch
nedayekatul.ir

بزرگترین «جشن وصال» گلستان برگزار شد؛ آیین نکوداشت ازدواج 110 زوج جوان در علی آبادکتول+ تصاویر

جستجو
۱۴۰۳/۴/۱ جمعه
(0)
(0)
بزرگترین «جشن وصال» گلستان برگزار شد؛ آیین نکوداشت ازدواج 110 زوج جوان در علی آبادکتول+ تصاویر
بزرگترین «جشن وصال» گلستان برگزار شد؛ آیین نکوداشت ازدواج 110 زوج جوان در علی آبادکتول+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛بزرگترین «جشن وصال» گلستان، امروز با حضور محمد شهرکی رییس مجمع خیرین استان، هادی احمدی معاون استاندار، حامد ملاحسنی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، ابراهیم احمدی فرماندار شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

فرماندار علی آبادکتول در این مراسم با تاکید بر اهمیت انتخاب درست در تعیین سرنوشت انسان، اظهار کرد: انتخاب همسری هم کفو و هم اندیشه می‌تواند انسان را در زندگی به آرامش برساند و هم پایی قوی برای طی مسیر پر پیچ و خم زندگی باشد.
احمدی در ادامه گریزی هم به انتخابات پیش رو زد و افزود: هشتم تیرماه، همه ی ما انتخابی دیگر داریم که با توجه به اهمیت آن در تعیین سرنوشت چهارسال آینده کشور و اثر آن بر زندگیمان، باید مشارکتی قوی و انتخابی درست انجام دهیم.
وی همچنین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار زرین نامه اظهار کرد: جشن وصال زوج های جوان این شهرستان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت هفته ازدواج برگزار شد.
فرماندار علی آبادکتول با بیان اینکه عوامل برگزارکننده این جشن، در راستای تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، نگاه ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم درباره ازدواج آسان و جوانی جمعیت فعالیت می‌کنند، افزود: این مراسم سال گذشته با حضور 330 زوج استان به میزبانی علی آبادکتول و امسال نیز با حضور 110 زوج جوان این شهرستان برگزار شد.
وی با قدردانی از حامیان برگزاری این مراسم گفت: این جشن با همکاری و حمایت ستاد ساماندهی امور جوانان، مجمع خیرین استان و شهرستان به ویژه آقای شهرکی رییس این مجمع، موسسه ازدواج جوانان و خانواده نیکان‌ و کانون های مردم نهاد شهرستان برگزار و تعدادی جهيزيه و هدایایی به رسم یادبود به زوج های حاضر در این مراسم اهداء شد.

محمد شهرکی رییس مجمع خیرین استان گلستان هم در این مراسم با توصیه ای پدرانه به زوج های جوان، گفت: فرزندان عزیزم شما در آغاز مسیر زندگی هستید. باید بدانید مسیر رسیدن به موفقیت و آرامش در زندگی پرتلاطم است، اما با توکل به خدای مهربان و دوستی بایکدیگر، طی این مسیر آسان می‌شود.
وی گفت: من نیز در آغاز زندگی سختی های زیادی کشیدم. اما با اتکا به خدای متعال، تلاش و پشتکار و همراهی همسرم توانستم از سختی ها عبور کنم و امروز در کنار شما باشم.
زهرا احمدی عضو مجمع خیرین علی آبادکتول و مدیر عامل موسسه ازدواج جوانان و خانواده نیکان پردیس نیز در گفتگو با خبرنگار زرین نامه اظهار کرد: این موسسه در سال 1390 با همکاری جمعی از دغدغه مندان عرصه ازدواج و خانواده تاسیس شد تا بتواند با ارئه خدماتی همچون تامین جهيزيه، تشریفات ازدواج و ماه عسل، باری از دوش زوجین جوان در امر مهم و مقدس ازدواج بردارد.
وی با اشاره به هدفمندی برنامه های این موسسه گفت: ویژه برنامه های جشن وصال و خدماتی همچون برگزاری دوره های آموزشی برای راهگشایی جوانان در زمینه ازدواج و تشکیل خانواده نیز از جمله برنامه هایی است که از سال گذشته به فعالیت های موسسه افزوده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش: نرگس تجری

عکس: محمدحسین پیله ور- نرگس تجری-استودیو شادن

انتهای خبر/

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
بستن
دیگر باز نشو!