menusearch
nedayekatul.ir

هر کارت ملی 15 نخ سیگار!

جستجو
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ شنبه
(0)
(0)
هر کارت ملی 15 نخ سیگار!
هر کارت ملی 15 نخ سیگار!

ندای کتول / وحید حاج سعیدی در یادداشتی نوشت:
خدا به خیر بگذراند ... مسلمان نشنود کافر مبیناد... جن کم بود یک نفر از دیوار پرید... چه شده است؟! دیگر چه می‌خواستید بشود؟! اگر نیم ساعت آن گوشی لامصب را کنار بگذارید و اخبار مملکت را هم آچار کشی کنید، متوجه خواهید که سیگار ارزان در مملکت دارد کار دست ما می‌دهد! رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با اشاره به قیمت پائین سیگار و اینکه حداکثر ۱۰ میلیون نفر مصرف کننده دخانیات در کشور داریم، گفت: با کاهش ۶۱ درصدی درآمد مالیات بر دخانیات در لایحه بودجه۱۴۰۱متاسفانه دود حمایت‌ از این کالای آسیب رسان، به چشم ۷۵ میلیون نفر از جمعیتی می‌رود که مصرف کننده این محصولات نیستند.

الان هم که مشخص شده با توجه به قیمت پایین سیگار در کشور بحث قاچاق محصولات دخانی به خارج از کشور را داریم نه قاچاق ورودی داستان غوز بالای غوز شده است. در جریان هستید که متوسط قیمت جهانی دخانیات حدود ۴ تا ۵ دلار است؛ اما متوسط این قیمت در کشور ایران کمتر از نیم دلار است. بنابراین هیچ انگیزه‌ای برای قاچاقچی برای وارد کردن سیگار قاچاق به کشور وجود ندارد و ادعای صنایع دخانی برای قاچاق محصولات خارجی به کشور واهی است.

باور بفرمائید هر وقت صحبت هدر رفت یارانه و رفتن دود به چشم ما 75 میلیون نفر و ضرورت حمایت از اقشار آسیب پذیر می‌شود، ترس تمام وجودمان را به لرزه می‌اندازد!

یعنی اگر دو روز دیگر دوستان طرح دادند برای جلوگیری از قاچاق کالا و واقعی کردن قیمت سیگار و رساندن قیمت به فوب خلیج فارس، به هر کد ملی 15 نخ سیگار در روز تعلق می‌گیرد، تعجب نکنید!

یعنی اگر شما صبح به صبح کارت ملی تان با 15 نخ سیگار تولید شده از توتون های با کیفیت مزارع شمال شارژ شود هوس نمی‌کنید، یک نخ دود کنید؟!

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
بستن
دیگر باز نشو!